Brochure

Den klassiske form for markedsføring fungerer stadig. Papirbrochurer og skriftlige relevante informationsbreve formidler førstehåndsindtryk og budskaber på en professionel måde.

Når du skal præsentere en virksomhed eller et projekt, så kan en klassisk brochure være en god ide. Den er nem og praktisk at have med til møder, hvor den kan uddeles til dem, som skal træffe beslutninger om en nærmere dialog eller samarbejde.
En flot brochure på en god papirkvalitet sender mange signaler til modtageren. Online-præsentationerne skal naturligvis være i orden – men de klassiske brochurer fungerer godt.

Som leverandør har man ofte lyst til at aflevere en brochure eller en anden professionel tryksag efter en samtale med en potentiel kunde. Det kan også være tilfældet, hvor man er ved at åbne døre til nye kunder – og man vælger at fremsende et sæt materiale til orientering – eller vedlægge det som bilag til et projekt, man skal byde på.

Trykomkostningerne til papirbrochurer er faldet meget de senere år. Omkostningerne ligger i kommunikationen, dispositionen, teksterne og det grafiske arbejde – men er opgaven planlagt på den rigtige måde, så kan indholdet bredes ud, så det kan bruges på andre medier.

Her kan du se eksempler på brochurer.

  • Baltic Sea Solutions mediepakke

    Baltic Sea Solutions mediepakke

    Til Baltic Sea Solutions har vi leveret – film til konferencer – fotos til brochure – design af 12 siders…

    Læs mere

  • Business Park Falster mediepakke

    Business Park Falster mediepakke

    Om projektet for Business Park Falster Til Business Park Falster har vi leveret en komplet mediepakke med visuel identitet, logo,…

    Læs mere

  • Nakskov Maskinindustri mediepakke

    Nakskov Maskinindustri mediepakke

    For Nakskov Maskin-industri har vi produceret webside, brochure og film. Se online-brochuren her (åbner i nyt vindue). Nakskov Maskinindustri ønskede…

    Læs mere