Afklaring af kommunikationen

AFKLARING AF KOMMUNIKATIONEN
Et af de første skridt på vejen er en grundig orientering til os om jeres virksomhed og den retning, I arbejder i.

Det er vigtigt for os at vide:
– hvor I er nu og hvor I gerne vil hen
– hvilken virksomhedsstrategi I har
– hvor i værdikæden I er placeret
– hvem jeres nuværende kundegrupper er
– hvordan de træffer beslutning om indkøb og vælger leverandører
– hvilken ekspertise I har
– hvordan konkurrencesituationen er
– hvordan markedet udvikler sig
– hvordan I tidligere har kommunikeret
– hvor I har kommunikeret
– hvilke erfaringer I har med tidligere markedsføring og kommunikation
– hvilke af jeres ydelser og produkter som bliver de vigtigste i fremtiden
– hvilke målgrupper I ønsker som kunder i fremtiden.

Vi skal også se på, hvilke ønsker I har til resultaterne – om det er øget kendskab i målgruppen, leads eller direkte ordrer.

Læs mere om processen i konkrete kommunikationsopgaver her.