Flere kundehenvendelser og leads

Markedsføring


Flere kundehenvendelser og leads

Lad os tage udgangspunkt i din online tilstedeværelse. Vi giver den et 360 graders eftersyn, som vil afklare, hvordan du lige nu modtager leads og hvilke muligheder, der ligger og venter - de lavthængende frugter. Det handler bl.a. om websiden. Om teksterne, formularerne og call to action. Og så skal vi naturligvis have defineret, hvad et godt lead er for dig. 

Online værktøjerne er mange. De kan kobles sammen med websiden, nyhedsbreve og markedsføring på eksempelvis LinkedIn og Facebook. 
Mange beslutningstagere kan påvirkes via LinkedIn og Facebook, hvor vi kan udvælge målgrupperne meget præcist.     

Leads fra websiden
En af de mest oplagte steder at generere leads er på din webside. Lad os antage at den er opdateret og indeholder information, som tiltrækker besøgende. Nogle af de besøgende skal konveres til leads og der er flere konkrete tiltag, som kan gøres. 

Websiden med den professionelle virksomhedspræsentation arbejder for dig 24/7 og bør være tunet til at generere leads. 

Leads fra LinkedIn og Facebook
Du har sikkert bemærket, at mange virksomheder benytter de sociale medier. Det er der flere årsager til. En af dem er ganske enkelt, at mange beslutningstagere i virksomheder er på LinkedIn i arbejdstiden og på Facebook i fritiden. 

Begge sociale medier er gode til at skabe en profil af os alle. I relation til marketing betyder det, at vi har adgang til nogle meget præcise segmenteringsværktøjer hos LinkedIn og Facebook. Det gør de sociale medier til yderst interessante kanaler for leadgenerering. 



Skal vi ringe dig op?
Share by: