Strategi, handlingsplan og kunderejse

Digital strategi


Vi understøtter din strategi, handlingsplan og kunderejse

Vores opgave er at udarbejde salgs- og præsentationsmaterialer, du kan bruge til at komme tættere på dine forretningsmæssige mål. Derfor starter vi ofte med en møde på telefonen, online eller hos dig, så vi kan lære dig og din virksomhed at kende. Vi ønsker at være sparringspartner og kende din omverden i forhold til konkurrenter, potentielle kunder og markedet. Det giver os en baggrundsviden, så vi kan udarbejde kvalificerede oplæg til de materialer, vi skal levere til dig. 


Lad os vide mere om din strategi for, hvad du vil de næste 1-3 og 3-5 år. 

 

  • Skal du have nye kunder eller skal I sælge mere til de eksisterende? 
  • Hvordan gør du det i praksis og hvad skal du bruge til at understøtte salgsproccssen? 
  • Hvilke ressourcer har du afsat i manpower og i økonomi?

 

Spørgsmålet er, hvliket resultat du ønsker?

 

 


Erfaringerne fra din tidligere markedsføring

Vi vil gerne høre om de erfaringer, du har gjort tidligere. Det giver os en fornemmelse af, hvordan du har arbejdet i forhold til dine målgrupper, hvor dine nuværende kunder kommer fra og hvilke ressourcer, det har kostet. Det er vigtige erfaringer, så vi sammen kan vurdere, hvor vi skal sætte ind. 

  • Hvilket materiale har du benyttet? 
  • Hvordan har du anvendt det? 
  • Hvad har virket godt - og mindre godt - og hvad vil du ikke fortsætte med? 
  • Hvad vil du gerne have mere af? 
  • Hvordan bearbejder du lige nu potentielle kunder og hvordan sælger du mere til de nuværende? 

Vi er interesset i at have en god baggrundviden for at komme med relevante forslag til dig.

Kunderejsen

Hvad sker der fra det tidspunkt, hvor en potentiel kunde hører om din virksomhed for første gang - til vedkommende er blevet fast kunde? 

Der er ofte en række kontaktpunkter, som er interessante, når det handler om materiale til den løbende dialog. 

Vi kan også se på, hvordan vi kan optimere websiden, så den bliver et værktøj, du kan bruge til daglig, når du præsenterer virksomheden ved personligt møde, i telefonen til foredrag eller på videomøder.

Det vigtige er, hvordan vi kan understøtte den rejse, dine kunder er på. Du kan have brug for salgs- og præsentationsværktøjer i form af præsentationsfilm, brochure og datablade som PDF'er, troværdige case story brochurer, case story film eller fotos fra referencekunder,

Lad os tage en dialog om, hvordan vi kan understøtte kunderejsen. 


Skal vi ringe dig op?
Share by: